24.02.16

SAY YES TO CHIPS !




Kdo by nemiloval chipsy

Ty mastné, smažené kousky pochybných brambor, které ale tak dobře chutnají. I když jich je jen polovina sáčku. Jenže kdo by je taky v dnešní době jedl, když se člověk snaží alespoň zdravě jíst. 
Přesně kvůli zdravému trendu píšu tento článek s příběhem, který vás asi nezajímá, ale já vám ho stejně řeknu. Jako vždy.

Když jsem nastoupila do nové práce, poznala jsem plno nových lidí. Jedna kolegyně, a touto dobou již velmi dobrá kamarádka, v práci prohodila, jestli nechci zkusit chipsy, které dělá její manžel. No tak samozřejmě, že jsem byla zvědavá. O to více jsem byla překvapená, když vytáhla Yes Chips!, které jsem již nějaký měsíc kupovala ve zdravé výživě v Ostravě. Že něco tak dobrého a relativně zdravého vyrábí manžel mojí kamarádky se svým kamarádem? Hned (čti po dvou měsících zapomínání) jsem se rozhodla, že podpořím dobrou věc dobrých lidí a udělám na chipsy zcela neskrývanou a upřímnou reklamu.

A proč? Protože bych vám nedoporučila nic, co bych sama nejedla. A Yes Chips! cpu pokaždé, když zrovna dávají Ligu mistrů. Jako třeba dnes. Zkuste je, nebudete litovat. A ještě vás, pokud nejste zvyklí na luštěniny, pročistí :-) 

P.S jasně, že jsou vegan a gluten free ! Pokud nevěříte, koukněte na stránky nebo profil na Facebooku. Dostupné jsou už snad v každé lepší zdravé výživě. 

*Who doesn't like chips

Everybody likes that half empty bag full of salty fried potatoes which maybe are not potatoes at all. This or that its tasty like almost everything junk. 

But what if you like healthy lifestyle but also love snacking in the evening while watching football or favourite TV serie? Here comes Yes Chips! which are made by my good friend's husband and his friend. How cool is that, huh. Everything is vegan and gluten free but if you do not believe me check their website or Facebook page. For now its available for Czech republic but sooner than soon you will be able to buy them across the Europe ! 


Share:

3 komentáře

  1. mňam ty vypadají chutně :) nemám nic proti zdravým čipsům, výživě a tak dále... :) občas si ráda něco dám, nebo něco nového zkusím. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nejbožejší! Dávám si je vždycky v Docku. Můj favorit jsou čočkové s chilli!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig